Tag billeder af din have

2017-06-08

Trods tralvhed nyder jeg hver dag frodigheden i haven, og jeg har stor fornøjelse af at fotografere planterne. Jeg er i øjeblikket ved at lægge billeder ind på de enkelte planter, men nogle planter har jeg ikke oprettet en side på, og andre billeder er bare gode billeder :-) 

Prøv at tage billeder i din have. Du oplever planterne meget mere intenst, og så kan du se, hvordan de udvikler sig - hen over året og i løbet af årerne. Er du i gang med haveprojekter, er det også utroligt bekræftende at have nogle "før og efter" billeder. "Efter" billeder er ikke noget man bare lige kan tage dagen efter projektet er slut. Der er en udvikling af projektet over tid - i hvert fald hvis der er planter involveret - og det er rigtig sjovt at kunne se forandringerne på billeder.

Her kommer en billedkavalikade fra min have - primo juni 2017